Νυρεμβέργη – Πλήρη διακοπή των δρομολογίων του τραμ προκάλεσε η ακραία ζέστη την Κυριακή, καθώς οι υψηλές θερμοκρασίες αλλοίωσαν την επιφάνεια του οδοστρώματος σε πολλά σημεία του δικτύου. Η εταιρεία αστικών συγκοινωνιών αναγκάστηκε να αναστείλει τη λειτουργία των συρμών για λόγους ασφαλείας, αναπροσαρμόζοντας τον προγραμματισμό μετακίνησης χιλιάδων επιβατών.
Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση της τοπικής εταιρείας μεταφορών VAG, η παρατεταμένη έκθεση στον καύσωνα οδήγησε στη μαλάκυνση της ασφάλτου που περιβάλλει τις γραμμές του τραμ στο κέντρο και την περιφέρεια της πόλης. Η συγκεκριμένη θερμική ζημιά στο οδόστρωμα κατέστησε τεχνικά αδύνατη την ασφαλή διέλευση των οχημάτων σταθερής τροχιάς, καθώς ελλόχευε ο κίνδυνος ατυχήματος ή πρόκλησης εκτεταμένων φθορών στο συγκοινωνιακό δίκτυο της Νυρεμβέργης. Προκειμένου να διασφαλιστεί η σωματική ακεραιότητα των πολιτών, οι τεχνικές υπηρεσίες έλαβαν την απόφαση για καθολική ακινητοποίηση του στόλου των τραμ καθ’ όλη τη διάρκεια της Κυριακής.
Για την άμεση εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, η εταιρεία κινητοποίησε έκτακτα τον διαθέσιμο στόλο οχημάτων της, θέτοντας σε πλήρη λειτουργία λεωφορεία αντικατάστασης. Τα εν λόγω οχήματα ακολουθούν τις συνήθεις διαδρομές των επηρεαζόμενων γραμμών του τραμ, καλύπτοντας τα συγκοινωνιακά κενά. Οι πολίτες που μετακινούνται στη συγκεκριμένη περιοχή της Βαυαρίας θα πρέπει να υπολογίζουν επιπλέον χρόνο για τις διαδρομές τους, καθώς η μετάβαση στα λεωφορεία αντικατάστασης συνεπάγεται αναπόφευκτες τροποποιήσεις στους χρόνους άφιξης και αναχώρησης.